Lid worden

Wil je lid worden van muziekvereniging CBS, dat kan natuurlijk!. Of je nu al een instrument bespeelt of wilt leren spelen dat kan beide. We kunnen altijd muzikanten gebruiken!

De wekelijkse repetities vinden plaats op maandagavond. Om de twee jaar wisselen we van repetitie zaal in Spijk en Bierum. Daarnaast zijn er regelmatig concerten en andere uitvoeringen.

Muzieklessen worden gegeven door ervaren muziekdocenten. Dit is de HARFA-opleiding. Deze bestaat uit vier deelopleidingen: diploma A t/m D. De lessen worden gegeven in Delfzijl, Bierum of Spijk. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de leerlingcoördinator Arenda Visser 0615338217 of via het contactformulier.

Lesgeld

Voor het verschuldigde lesgeld (evt. incl. examengeld) van de lessen van muziekdocenten/instructeur/dirigent krijgt u 1x per half jaar een nota toegezonden.

De contributie dient per maand te worden overgemaakt op bankrekeningnummer: 3604.01.783 t.n.v. muziekvereniging C.B.S.

Opzeggen lidmaatschap

Indien men het lidmaatschap van de vereniging wil beëindigen, dient dit schriftelijk en minimaal 1 maand van tevoren te worden doorgegeven aan de voorzitter. Wanneer er lessen worden gevolgd, moet dit ook bij de leerlingencoördinator worden gemeld. Het instrument moet schoon worden ingeleverd bij de beheerder, muziekstukken, uniform en overige zaken bij het bestuur.